Nu tar vi på kansliet lite semesterledigt och håller stängt under
v. 27-30.
Vi läser mailen regelbundet så det går alltid att nå oss om det är viktigt.
Vi ses igen lagom tills det är dags att förnya medlemskapet i klubben. Men vi kan berätta redan nu att vi sänker priset för alla -både gamla och nya medlemmar!
Ha en riktigt skön sommar!